Bij Vloeren Paradijs verkopen we uitsluitend nieuwe vloeren, die allemaal zijn gedekt door de volledige fabrieksgarantie. De duur van deze garantie kan variëren, afhankelijk van het specifieke merk en product. Je kunt de details van de fabrieksgarantie gemakkelijk vinden op de websites van de betreffende merken, evenals op de verpakking of bijgevoegde flyer in de vloerdozen.
Mocht je de garantie-informatie niet kunnen vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag om deze gegevens op te vragen.
Het aantal jaren fabrieksgarantie kan verschillen per type product en fabrikant. Op onze website vermelden we specifiek de fabrieksgarantie voor particulier gebruik. Als je wilt weten wat de fabrieksgarantie is voor commercieel gebruik, kun je deze informatie vinden op de verpakking van de vloerproducten zelf. Als je dit van tevoren wilt weten, staan we altijd klaar om je vragen te beantwoorden.
Wij onderscheiden ons doordat we standaard twee jaar leggarantie bieden op al onze diensten. Deze garantie geldt voor verschillende werkzaamheden, waaronder:
Deze garantie biedt gemoedsrust en verzekert je ervan dat je vloer de komende jaren perfect geïnstalleerd blijft. Het is een aspect waarin we ons onderscheiden van veel concurrenten. Als je meer informatie nodig hebt of vragen hebt over onze garantie, staan we altijd klaar om je te helpen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vloeren-paradijs. Uw vaste contactpersoon of een andere collega doet er alles aan om uw klacht op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze link. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Maandag | Gesloten |
Dinsdag | 10:00-18:00 |
Woensdag | 10:00-18:00 |
Donderdag | 10:00-18:00 |
Vrijdag | 10:00-18:00 |
Zaterdag | 10:00-17:00 |
Zondag | 12:00-17:00 |